15 Ekim 2010 Cuma

Robinson Cruseo - Daniel De Foe


düzeltilecek!

Robinson Crouse gemisiyle yaptığı seyahatte bir kaza geçirmiştir.Bunun sonucunda adada düşmüştür ve adada tutsak kalmıştır.Adada yaşam çabası verirken bazı şeyler keşfetmiştir.Tabi yamyamlarda arada bir ada ya gelip gittikleri oluyormuş.Robinson Crouse bir gün yamyamların bir tutsağını kurtarmış.Onunla arkadaş

Olmuşlar ve 2 üç kişi daha kurtarmışlar , tam 27 yıl derken adadan bir gemiyle kurtulmuşlar.Robinson Crouse varlığının hepsini satmış ve kendi şehri Londra’ya dönmüş.


Robinson Crouse’ in babasını dinlememesi yanlış bir seçim olmuş ama hayalerinin peşinden koşmasıda bir yandan iyi bişeydir.Bu kitabı sevdim çünkü maceralı geçiyordu.Sevmediğim bölümler ise Robinson Crosue in denizci olucağım diye gidip Brezilya da bir çiftlik kurması ve 4 yıl çiftliği işletmesi bölümünü beğenmedim.Birde 300 kurt olması beni şaşırttı.Ama

kurtlarla savaşmaları bölümünü sevdim.Adadaki keşfettiği ve kendi yaptığı evi vb. bölümünü beğendim.

Önder Kardaş

169 8/E

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder