15 Ekim 2010 Cuma

Heidi

düzeltilecek!


ELEŞTİRİLER-

1-)Heidi'nin kişiliği hakkında neler söylüyorsunuz?
Heidi'nin kişilğini gerçekten çok özeniyorum.Çok iyi, yardımsever neşeli ve çok hayalperest biri olduğunu belirtmek ve bu hali onun üstün bir kişiliğini olduğunu vurgulamak istiyorum.
2-)Olaylar hakkında neler düşünüyorsunuz?
Olaylar tam istediğim gibi akışına uygun, gerçekçi ve mantıklı olarak gerçekleşmiş.
3-)Mantıklı olarak düşünürsek kitapta beğenilmeyen yerleri nasıl gerçekleştirirdiniz?
Ben kitabı analiz ederken sadece beğenmediğim Heidi'nin teyzesi Dete'nin davranışları çok bencil, kötü ve Heidi'e sert davranması hoşuma gitmedi.
4-)Kitabın tamamına yorum eklemek isterseniz ne söylerdiniz?
Ben kitabın tamamına yorum ekleseydim şunları söylerdim ;hayvan sevgisi,doğa sevgisi ,duanın önemi,allah inancı,doğruluktan asla vazgeçmemek ,arkadaşlık ve
yardımlaşma yazının değerlerini oluşturmaktadır.
5-)Kitabın anafikri hakkında neler söylersiniz?
Kitabın anafikri hakkında Heidi'nin yaşam dolu olması,sevgiyle insanları aydınlatması ve yaşama döndürmesi onu yurdundan koparılmış bir çiçeğe dönüp solması ``Bülbülü altın kafese koymuşlar yine vatanım,`demesi misali.. Çocukları yaci buldukları yerden koparmamalıyız.




Berna YURTSEVEN

8/E 95

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder